Duktig tjej typ.

Skoldagen var halvkass för mig. Inte mått bra alls idag.. Men fick ändå nå ryck när jag kom hem förut. Började med att sätta igång tvättmaskinen och diska som jag planerat. Men nu är jag även i fullgång med att städa och möblera om. Kommer nog bli lite trångt eftersom jag kommer ha extra sängen i rummet också. Men den är ju så äckligt skön så , ja! ;)
Just nu väntar jag på att dammsugaren ska ladda klart, den är as dålig men det är bättre än inget..
Menmen..  Kanske skriver inlägg sen och lägger upp bild. 

Saknar denna vovvsingen också! :*
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Duktig tjej! Hoppas du nu också varit lika duktig och tagit både före och efterbilder på din lya :)

Svar: Heheh... neee glömde ta före bild :(
Hanna Jönsson

2012-10-03 @ 20:11:55
URL: http://fotokartenellinor.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0