Dålig uppdatering osv.

Vet att jag inte skrivit mycket men det är jobbigt, höhöhö..
Men fyllde somsagt år igår, och ja. Det var väl trevligt! Men har ju inte firat mig precis. Imorrn kommer iaf mormor och då får jag pengar och sen torsdag blir det Karlstad med mamma för att shoppa lite! Även försöka hitta hårfärg som passar håret perfekt.
Igår blev det att jag var ute och fotade Alexandra lite, dock blev bildkvalitén sådär för var ganska trist väder. Men vi gjorde ett nytt försök idag och dom blev jag betydligt mycket nöjdare med :)  Har ju somsagt fått snö här hemma så jag tok njuter nu ;) Synd att det blir plusgrader bara och allt försvinner förmodligen till helgen.
Men bilder från fotandet kommer jag lägga upp sen i ett inlägg. Hoppas några kan gillas iaf :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0