Onsdag, go'natt!

Ganska seg dag. Första lektionen gick ovanligt segt. Sen drog vi till LLA för att lyssna på föreläsning och herre min fucking jävlar så drygt.... Seriöst riktigt kass föreläsning!
Efter det iaf så gick jag runt på stan, ut och in från lindex. Gick och köpte mig lite sallad och sen bestämde ja gmig för att köpa bhn... Lite ångest men får ju pengar på fredag!
Har typ packat klart iaf. Åker hem till Torsby imorrn eftersom jag är ledig på fredag. Så sjukt gött!
Nästa vecka börjar praktiken också. Men dom här 3 veckorna innan jul så kommer jag vara i skolan och jobba igen massa. Och då menar jag en jäävla massa..
 
Så, nu ska jag lägga mig och kolla på skilda världar och HOPPAS på att jag orkar somna.... Go'natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0