On the train!

Sitter på tåget hem till Torsby nu. Känns inte direkt som fredag just för att kl är så mycket. Men idag var jag och Ellinor till Degerfors och kollade balklänningar. Var faktiskt riktigt roligt. Trodde helt ärligt inte jag skulle pröva något för var rädd att inget skulle passa... Men det gjorde det. Fanns hur många som helst, passande för mina helvete till bröst också. 
Var riktigt trevligt där också. Stort om plats och sen hon som jobbade där var ritkigt hjälpsam, vilket var ett stort plus!
Efter det käkade vi på pizzeria och blev döö mätta....

Men Degerfors var väl ingen hitt. Var ganska röötet utvändit, heh!
Men nu ska jag söv lite på tåget. Sen när ja kommer till Torsby går jag till brodern och hälsar på Mario!
Gonatt :D:D

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tack så mycket för dagen Hanna! :D

2012-11-16 @ 23:40:19
URL: http://fotokartenellinor.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0