Funderar och funderar..

Kom typ nyss till Karlstad. Eller ja, var väl ett tag sen men ändå..
Just nu försöker jag skriva ett långt sms med lite förklarningar. Hela natten gick åt av att fundera och fundera över vad som hände i lördags. Direkt jag blundade så kom du upp i huvududet. Ställde nog till ganska mycket där och att vi skildes som ovänner gillar jag verkligen inte..
Men blev somsagt inge skola idag. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det!
Men en natt med ungefär 3 timmars sömn för mig är inte bra överhuvudtaget. Och speciellt inte när man har en hjärna som just nu är helt fuckad och en mage som bara gör ont och jag får snart magsår på ALLT. Verkligen panik nu med det mesta.... Funderar på att byta det där med praktik och allt..
Suck.
 
 
Oså skulle det vara gott med en cupcake.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0