Faith When I Fall..

Fick ett sms nyss från nån jag längtat efter att få från..
Det värsta var väl att jag kan inte komma fram till om det var bra eller dåliga nyheter. Att nån skriver att en tycker om en är fantastiskt, men sen när det även står att man känner att det inte "klickar" så blir känslorna helt ihopsnurrande för mig.
 
Det enda jag vill nu är att få vara hos dig, få förklara. Få förklara alla dom där känslorna, få höra dig förklara alla dom där känslorna.
Med tanke på allt vi har gemensamt, alla år vi känt varandra, alla år vi skämtat, alla år vi snackat onödigt skit, alla dagar vi längtande, alla dagar vi gick där och kände hur bra allt äntligen var.
Jag vill inte bara slänga bort sånt.
 
Just nu bara skakar jag och vet inte vad jag ska göra.
 


Kommentarer
Postat av: jeanette

men tog han det på sms? han får ju ta och prata med dig personligen annars blir det ju bara förvirrande :(( finns om du vill prata om det!

2012-11-21 @ 21:19:10
URL: http://jagarenfisk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0