Morsning.

Vilken hemsk natt...
Somnade runt 23.00 men sen vaknade jag stup i kvarten... och tillslut runt 3tiden inatt så kunde ja verkligen inte somna om och hade obeskrivligt ont i magen och mådde illa. Så gick på toaletten och satte mig och skvätte vatten lite i ansiktet på mig för å se om ja piggnade till. Men ist så svimmade och vaknade av att jag låg på huvudet ungefär. Helt jävla cp var det.... Fick panik verkligen!
Men aa, jag tog mig upp och gick sakta och la mig igen. Men sen dess har jag inte orkat sova.
Blir försöka åka till skolan nu ändå, har mest ont i huvudet och magen nu så får se hur denna dagen blir.


Uppdaterar sen!


Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

DUKTIGT GJORT!

LADDA NER FILMEN ÅT MIG!

2011-10-13 @ 11:10:22
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

sv: Vi får se hur det blir.

2011-10-13 @ 11:38:55
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kollat blodtrycket då? <3

2011-10-25 @ 12:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0