Snart helg.

Kanske borde göra ett inlägg, hehe!

Snart är det ju helg, och jag ska plugga näst in till hela helgen! Ska iaf försöka, för jag måste verkligen det... "/ hemskt men man har inget val...
Nu sitter jag och försöker få klar en av alla svenska uppgifter iaf, och det går rätt så bra iaf. Och om ca 20 min börjar ju engelskan så då ska jag och Therese försöka få klart våran film. Vilket ja tror kommer gå RÄÄTT så bra iaf! :D Märks väl..

Och efter skolan blire att åka hem och lämna grejjer, sen stan igen och möta Therese och då drar vi till Bergvik. Hihi, kommer bli najst dä.

Så nu säger jag hejdå! Kanske kommer ett inlägg ikväll någongång :)

Charmig bild från Ålands resa också!



Kommentarer
Postat av: dntwnlf

toksnygg!

2011-05-14 @ 02:02:12
URL: http://twitter.com/danwinz
Postat av: lil' babustyle

sv: HAHAHA! JAG VISSTE ATT DU SKULLE KOMMENTERA! :D

2011-05-14 @ 20:33:39
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0