Måndag IGEN?!

Nog fasen blev det måndag igen! Såå roligt. 
Sov 2 timmar inatt, men känner mig inte jätte trött. Snarare tung i huvudet och snurrig. :D

Men nu sitter jag iaf i skolan, och fan så fint väder äre ute. Dock blåser det! Men det spelar ingen roll. Jag och Therese ska fråga om vi får gå ut och fota sen, för jag tror fan inte vi ska ha någon annan speciell uppgift? Vore ju idiotiskt.. Dock 'är ju den nya läraren/mentorn som han är..gillar han verkligen inte. Menmen, får väl stå ut tills den andra kommer tillbaka!
Nu ska jag nog iaf leka i photoshop, har inget annat att göra så :D Borde kanske göra klart en svenska uppgift, men ööh ääh.. palla.

Kommentarer
Postat av: lucinda

Hihi jätte fin blogg!:)

2011-07-03 @ 23:46:30
URL: http://lucindaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0