Piff o Puff Föralltid!

Ja, jag kan nog börja med att säga förlåt..
Och jag ber hemskt mycket om ursäkt Sandra. För jag betett mig som jag gjort... Men jag saknar dig så sjukt mycket, du var/är min bästa vän. Jag vill ha tillbaka det som va förut.. Varför är det inte så längre?
Jag kanske ändrats.. Men jag vet nog bara inte vart jag har mig själv längre.. Det kanske inte finns något att göra.. Men jag vill att du ska veta att jag saknar min bästa vän, och jag vill ha tillbaka henne..
Vi kunde alltid prata med varandra, ALLTID!
Jag behöver dig, tro mig...jag behöver dig verkligen min vän!


Det är så mycket jag skulle vilja säga till dig , men vet inte hur jag ska få fram det.. Vill att det ska va Bästa vänner Föralltid . Jag hoppas jag fortfarande är den där du alltid vill prata med.. Den som förstår dig.


Jag saknar dig och jag älskar dig, bästa vän!


Jag undrar om du minns den här texten här under! MEn jag skrev den efter jag fick ett sms från dig , och då blev jag rädd.. Jag blev rikigt jävla rädd att du skulle göra något . Men du vet att vi klarar allt tillsammans vännen! (L)

SANDRA!!! <3
Du vet att jag älskar dej och finns för dej ALLTID!
jag kan inte förklara hur mycket du betyder och hur mycket jag älskar dej!
Jag vill vara hos dej HELA TIDEN!
jagvill bo närmare dej så jag kan se dej, se hur du mår, se att allt är bra,
det är de enda jag vill just nu.!
utan dej är jag ingenting. du är bäst de vet du<3
i mina ögon är du vackraste tjejen som finns!<3
´Du är värd den bästa killen att dela ditt liv med, ingen jävla idiot som leker med dej,! dom som gör de ska fan dö.
När du mår dåligt vill jag bara hålla om dej och trösta dej <3
jag kanske inte är den bästa att snacka med eller så men du betyder mer än någon annan <3 och jag stöttar dej till 100000000000000000000000000000000000000000% även om de inte märks :( <3
jag är trygg med dej och jag kan va mej själv!
sms:et jag fick förut , jag grät innom mej, jag ville bara springa till dej och hålla om dej!
förstår du hur mycket du betyder?!
du får mej alltid må bra! <3
utan dej i mitt liv är INGENTING! <3
Du är min ängel här på jorden bby :* <3
Tillsammans är vi starka och jag vet, du klarar allt <3
du är stark gumman, ingen ska få göra dej illa <33
Du är BÄST vännen <3

JAG ÄLSKAR DEJ<3


PIFF<3PUFF  FÖRALLTID :')<3

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag vet inet vad jag ska säga. kan bara säga att jag verkligen älskar dig hanna. och det kommer jag alltidgöra. vill aldrig förlora dig! <3

2010-06-22 @ 21:58:34
URL: http://sexchoklaad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0