Natti!

Hej hopp!
Klockan e 22:20 just nu.. Börjar bli lite trött.
Suttit och målat en bild som jag då äntligen blev klar med... inte så värst nöjd men ska göra en förbättring av den kanske imorgon eller något! =)


Vet inte rikigt vad jag ska skriva?! finns väl inte så mycket speciellt... Rätt trött på allt omoget folk, lika bra att ni håller igen käften ist.. För jag vet vem och vad ni snackar om.  Ni har gjort nog mycket redan, så ao.


Snart sommarlov somsagt. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer på skolan, inget spec förmodligen, och på onsdag nöjjessak eller nått? Ja det märks väl..
Sen Torsdag slutar vi! :) härligt..


Hur det blir under sommaren har jag inte så stora planer om.. Åker förmodligen till Gällivare iaf.. Sen märks det vad som mera händer :D
Börjat få huvudvärk nu igen.. Aja inte så ovanligt när det är kvällen. Så blir att lägga sig och försöka sova strax.


Pusshej finns på mobilen.

Blir en bild från Gällivare som Linus skicka. Riktigt mysit! Bilden är från November och ser ju inte precis ut så här nere då..  Klicka så blir bilden större ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0